Van Rabanal del Camino naar Acebo - Reisverslag uit Acebo, Spanje van julesenvero - WaarBenJij.nu Van Rabanal del Camino naar Acebo - Reisverslag uit Acebo, Spanje van julesenvero - WaarBenJij.nu

Van Rabanal del Camino naar Acebo

Door: Tommy/Jules/Vero/Jeroen Prins

07 Juli 2010 | Spanje, Acebo

In Rabanal hadden wij de mis mee gemaakt van de Benedictins(Gregoriaansemuziek) wij hadden moeten bidden want de volgende dag werd het ons moeilijk.
het klimmen naar el Cruz del Ferro en dan we gingen steil omlaag en het werd vermoeiend en we wilden eigenlijk verder lopen en het boek van de anwb stond dat het niet zo´n moeilijke etape was maar het was niet moeilijk ´maar´ ZEER ´moeilijk´! en we zagen een hotel en we waren gered en we hadden ook geen geld meer om een hostal te betalen dus we deden het en we haden groot gelijk hij was ´mooi´ en we hebben die dag erg lekker gegeten, Acebo was eeen prachtige klein berg dorpje...

Nous montons vers la croix de fer où nous pouvons laisser toutes nos peines et nos désespoirs. Au lieu de cela jules achète 2 kilos de cerises que nous mangeons à l´ombre avant d´entamer une descente ...
épuisés aprés 18 km en plein soleil nous arrivons à Acebo et nous arrêtons au premier hôtel à l´entrée du village. Pas de regrets. Chambres magnifiques , repas délicieux.
Nous avions envisagé cet après-midi de dormir dans la montagne...