Monte Gozo Santiago de Compostella - Reisverslag uit Madrid, Spanje van julesenvero - WaarBenJij.nu Monte Gozo Santiago de Compostella - Reisverslag uit Madrid, Spanje van julesenvero - WaarBenJij.nu

Monte Gozo Santiago de Compostella

Door: Tommy/Jules/Vero/Jeroen Prins

22 Juli 2010 | Spanje, Madrid

Om 8.00 zijn wij op weg.
Iedereen was vroeg op in onze kamer.
Na een lekkere ontbijt bereiken wij Santiago.
om 9.30 zijn wij voor de kathedral...
340 km afgerond...
Vele pelgrims die wij kennen zijn ook al aanweziog of komen eraan.
DE oude stad is prachtig.
Tom heeft gisteren een kamer gereserveerd. Wij laten ons spullen en gaan op weg naar de Compostella ... Om onze laatste stempel te halen.
Het is super druk.
Wij bezoeken de oude stad en de kathedral. Zullen wij voor de festiviteit van de 25 juli blijven? Nee het is te druk en wij wachten niet op de Jacobeo 2010.
Morgen halen wij de autodie wij hebben gehuurd , rijden wij naar Finisterra, dan volgen wij de kust van Galicea tot Portugal. Wij bezoeken Porto en la vallée del Douro...Tot ziens in Rotterdam

Nous partons à 8.00 et arrivons devant la cathédrale à 9.30.340 km
La vieille ville est magnifique mais très ( trop) touristique..
Tom nous a réservé une chambre. Nous nous installons et puis nous allons visité la ville et la cathédrale.
Nous ne resterons pas pour les festivités de l´année Jacquaire du 25 juillet. Il y a trop de monde.
Demini nous reprenons la voiture, en route pour le Finistère, la côte de Galice , le Portugal , Porto et la vallée du Douro...