Van Astorga naar Rabanal del Camino - Reisverslag uit Astorga, Spanje van julesenvero - WaarBenJij.nu Van Astorga naar Rabanal del Camino - Reisverslag uit Astorga, Spanje van julesenvero - WaarBenJij.nu

Van Astorga naar Rabanal del Camino

Door: Tommy/Jules/Vero/Jeroen Prins

06 Juli 2010 | Spanje, Astorga

Vanochtend om 5.35 wakker geworden en om 6.20 waren we weg. We hadden 20 kilometer voor de boeg in een hele warme zon. Om 10.45 hadden we al 15 kilometer gelopen midden in de natuur en een paar leuke cafe´s en dorpjes bezocht. 2 kilometer voor de bestemming had ik een riviertje gevonden waar we onze voeten hebben kunnen ontspannen en daarna lang onder een eiken boom gerust. Dag is om we gaan Nederland - Uruguay kijken!!!!!!H!!!!!!!!!!!O!!!!!!!!!!!!!!!L!!!!!!L!!!!!!!!!!!I!!!!!!!!!!!!!!!!G!!!!!!!!!!!!!!!A!!!!!!!!!!!!N!!!!!!!!!!

Nederland gaat winnen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

La Hollande a gagné.
A Rabanal magnifique petit village nous assistons à une messe de bénédictins ( chants grégoriens) 2 moines c´est peu pour créer l´impression.