Van Acebo naar Ponferrada - Reisverslag uit Acebo, Spanje van julesenvero - WaarBenJij.nu Van Acebo naar Ponferrada - Reisverslag uit Acebo, Spanje van julesenvero - WaarBenJij.nu

Van Acebo naar Ponferrada

Door: Tommy/Jules/Vero/Jeroen Prins

08 Juli 2010 | Spanje, Acebo

we hebben vandaag 17 of 18 kilometer gelopen en we zijn in de groote stad ponferrada gestopt en daar hadden ze één Albergue maar een hele mooie goeie sfeer en 185+ slaapplaatsen en hele aardige Spaanse mensen en toen wilde ik wat schrijven maar om 6 uur in de ochtend was er een grote storm onweer en er was een groot stuk boom op de internet kabel gevallen dus ze waren er mee bezig het was een zware dag en we hebben in de middag gezwommen in Molinaseca naast een middeleeuwse brug.
We hebben ook met Christian en evelyne onder de bomen in een siesta gehouden.

Magnifique ballade dans la montagne entre les arbres, lézards, aigles. En arrivant à Molinaseca un pont de l´eau , de l´ombre , nous faisons la siesta avec Evelyne, rencontrons Christian et plongeons dans la rivère. Difficile de repartir. Nous arrivons le soir 19.30, lessivés à Ponferrada après avoir fait tous les bars,s´être abriter sous chaque arbres.
Accueuil super sympa. Tommy est à l´aise il parle Francais, Anglais, Néerlandais, Allemand et Espagnol..
Tout le monde l´appelle pour faire un brin de causette.
tommy jules en vero