Van O pedruzo tot Monte de Gozo - Reisverslag uit Madrid, Spanje van julesenvero - WaarBenJij.nu Van O pedruzo tot Monte de Gozo - Reisverslag uit Madrid, Spanje van julesenvero - WaarBenJij.nu

Van O pedruzo tot Monte de Gozo

Door: Tommy/Jules/Vero/Jeroen Prins

21 Juli 2010 | Spanje, Madrid

Wij gaan rustig aan vandaag. Wij zijn nog op 22 km van Santiago en wij hebben nog twee dagen.
Wij lopen tot Monte de Gozo, de heuvel van de vreugde, die voor de komst van JP II is opgericht om vele pelgrims te ontvangen.Practige vieuw op Santiago tussen de huizen kunnen wij de toren van de kathedral...
Na 16 km en leuke ontmoetingen op de weg stoppen wij in een envoudige herberg.
De hospitalier is een Pool. Hij vraagt ons om de soep ´s avonds te komen delen met de andere pelgrims.
Nog een dag en 6 km...

Nous y allons doucement aujourd´hui. Il nous reste 22 km et deux jours.
Nous arrivons dans l´après midi à l' auberge de Monte gozo, la colline de la joie.
On voit au loin les flèches de la cathédrale de Santiago. Encore 6 km.