de San Julian à Boente - Reisverslag uit Boente, Spanje van julesenvero - WaarBenJij.nu de San Julian à Boente - Reisverslag uit Boente, Spanje van julesenvero - WaarBenJij.nu

de San Julian à Boente

Door: Tommy/Jules/Vero/Jeroen Prins

19 Juli 2010 | Spanje, Boente

5.45 op.
6.30 op weg.
Wij lopen goed tot Melides maar daarna hebben wij het moeilijk.
Wij zijn te vaak gestopt en wij hebben geen puf meer.Wij twijfelen ook of wij een plek kunnen vinden om te slapen. Er is heel veel mensen op de weg vanaf Sarria. Vele Spanjaarden die graag de oorkonde willen krijgen als ze 100 km hebben gelopen. De weg is dus super druk.
19 km gemaakt tot Boente.Gelukkig een albergue gevonden die nergens in onze gids stond..
44 km de Santiago.
Debout à 6 heures.
Nous partons tôt et marchons bien jusque melides.
Nous nous arrêtons à 16.00 et à 44 km de Santiago. Heureusement nous trouvons une place pour dormir.
Le chemin est plein d´espagnols qui marchent les derniers km (100) pour obtenir la Compostella.

• 19 Juli 2010 - 16:29

Anny En Bert:

Jullie redden het!!!
    We lopen in gedachten de laatste kilometers mee.
    Dat moet jullie steunen, en bezorgt ons geen blaren!

Groetjes.

• 19 Juli 2010 - 19:53

Jeanet:

Hoi hoi,
    Leuk verlag weer hoor en wat een mooie natuur. Leuke foto's ook. Kan me voorstellen dat het na zoveel dagen zwaar wordt hoor en dan ook nog zo warm, ook dat maakt het lopen zwaarder natuurlijk, knap hoor wat een doorzetters maar bijna jullie doel bereikt wat moet dat een voldoening geven straks. Dus nog een paar dagen doorbijten hoor. Hoi, Tom kanjer van me goed hoor en die complimenten zijn ook niet zomaar hoor. Het is wel iets waar je nog heel lang over kan praten en je neemt een zak vol ervaring mee naar huis straks. Ik denk dat er niet veel zijn die dit ooit mee mogen maken vooral als je zo jong bent. Ook leuk al die nationaliteiten waar je kennis mee maakt, goed voor je talen. Nou ik kijk uit naar jullie volgende verslag. Heel veel groeten en zet hem op hè.
    Kus Jeanet

• 24 Juli 2010 - 06:38

Jeanet:

Hoi doorbijters,
    Gefeliciteerd met het behalen van jullie doel. Goed hoor zijn jullie al wat uitgerust? Nu lekker op naar een paar dagen zon zee en strand. Even bij komen van alles. Ik vind het echt een prestatie wat jullie hebben gedaan zie het mezelf niet snel doen haha. Hebben jullie de oorkonde al op zak? Ik kijk uit naar jullie laatste verslag met foto’s. Geniet lekker van de laatste week . Groetjes Mike en Jeanet.

• 25 Juli 2010 - 12:56

Bert En Anny:

Inmiddels de tocht der tochten afgemaakt?
    Gefeliciteerd met deze prestatie!!!Jaloers zijn we wel op jullie. Tommy geweldig man!!!Dat doen niet veel leeftijdsgenoten na,prima!