van villar de Mazarife naar hospital de Órbigo - Reisverslag uit Hospital de Órbigo, Spanje van julesenvero - WaarBenJij.nu van villar de Mazarife naar hospital de Órbigo - Reisverslag uit Hospital de Órbigo, Spanje van julesenvero - WaarBenJij.nu

van villar de Mazarife naar hospital de Órbigo

Door: Tommy/Jules/Vero/Jeroen Prins

03 Juli 2010 | Spanje, Hospital de Órbigo

vandaag hebben we de rest van de route gelopen. we zijn alleen een beetje te laat 6.45 uur wakker geworden. We konden nog net ontbijten. We hebben ongeveer 15 km gelopen. In 4 uur morgen gaan we naar Astorga. Papa zei dat er een chocola museum is. Dus ik (Tommy) ga daar een bezoekje brengen. We hebben gepiknikt bij een rivier. We deden onze voeten in het ´ijskoude´! water en onze voeten deden geen pijn meer. We hadden gisteren dames leren kennen die ook El Camino gingen lopen we aten met hen aan tafel het was heel gezellig daarna zijn wij voetbal gaan kijken bij het cafe
(SPANJE HEEFT GEWONNEN)!!!!!!!!!

Nous faisons la première étape en deux fois.
Le premier soir nous couchons Villa de Mazariffe.
Le second jour nous marchons jusque Hospital de Orbigo. Pique nique près de la rivière, pieds dans l´eau glacé. Magnifique pont médiéval, et à l´auberge Sin Miguele , Tommy nous a fait un magnifique tableau du camino...

JUles , Véro, Tommy

• 05 Juli 2010 - 16:06

Jeroen En Stefan:

Hallo wandelaars,

Goed om te horen dat lopen zo goed gaat, Maar waarom gaan jullie zo vroeg op? Ben ik niet van jullie gewend. Hebben jullie al aardig wat kilometers weg gevreten??? Vergeet trouwens niet Nederland aan te moedige in een café dinsdag!!! Trouwens, Hier gaat alles goed. Ik ben begonnen aan me Stage (heb al heel wat leuks mee gemaakt de eerste dag)bij Rene. Stefan is lekker aan het werk. En het is hier pracht weer. Leuk dat er al foto's opstaan. Succes verder

groetjes