Vandaag 3 juli 2010 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van julesenvero - WaarBenJij.nu Vandaag 3 juli 2010 - Reisverslag uit Madrid, Spanje van julesenvero - WaarBenJij.nu

Vandaag 3 juli 2010

Door: Tommy/Jules/Vero/Jeroen Prins

03 Juli 2010 | Spanje, Madrid

we zijn vanochtend begonnen vanaf leon we hebben geslapen in een hostel van katholieke zusters dus we waren optijd naar bed gegaan na de ceremonie en we waren om 6 uur wakker. we hebben de eerste dag 23 kilometers gelopen en we hebben vele mensen ontmoet op de weg vanavond slapen we bij een fysio. die zijn huis heeft omgetoverd in een hostel mama komt net terug van een massage we zijn een mevrouw tegengekomen op de weg die uit Brussel kwam we hebben met haar gelopen want zij was van plan om in de zelfde hostel te slapen. Vanavond eten we paella home made we staan naast de keuken.

Arrivée à Valladolid, bus naar Léon, nous marchons jusque l´auberge du couvent de Bénédictines...
Accueil sympa. Visite de Léon avec Tommy.
Bon petit restaurant sur une place médiévale et après la messe de bénédiction au dodo 10 heures.
Jules , Vero en Tommy

• 04 Juli 2010 - 13:02

Anny En Bert:

Zijn zo juist terug van een camping in Gelderland, mini camping annex wijn makerij!
    Zijn daar 12 dagen geweest en hebben heellll mooi weer gehad.
    Het was dan wel geen 37 graden zoals bij jullie maar fietsen bij 30 graden was goed te doen.
    Wij wensen jullie een pijnloze voortzetting!