Trabadelo naar Vega de Valcarce - Reisverslag uit Vega de Valcarce, Spanje van julesenvero - WaarBenJij.nu Trabadelo naar Vega de Valcarce - Reisverslag uit Vega de Valcarce, Spanje van julesenvero - WaarBenJij.nu

Trabadelo naar Vega de Valcarce

Door: Tommy/Jules/Vero/Jeroen Prins

11 Juli 2010 | Spanje, Vega de Valcarce

10.00 gestart.
Lang en heerlijk geslapen.
Dus in de warmte lopen.
Minimaal gelopen: 10 kilometer
Véro heeft een blaar die open ligt.
Morgen moeten wij klimmen de O Cebreiro.
Dus half dag gelopen en de tijd genomen om aansichtkaarten te kopen,schrijven,onze reisverslagen te schrijven en lekker uitrusten.
Morgen moeten wij vroeg op om de hitte te voorkomen met de klim (4 uur) om de zwaarste col te pakken..
Wij zijn nu 160 km van Santiago.
Tommy, Jules, Véro
il est dix heures, nous marchons peu aujourd´hui 10 kilomètres , nous sommes devant le O Cebreiro.
Nous nous préparons psychologiquement.
Cartes postales et carnet de voyage,
En espérant que ma cloque me laisse demain tranquille. Départ à six heures pour la montée ( 4 h) du cebreiro.
Il nous reste 160 km jusque Santiago.

• 14 Juli 2010 - 14:02

Christon:

Ja 10 km komzeg minstens 30 per dag is dat nu wat men bedoelt met de franseslag en Jules gedraagt tommy zich wel en heeft Veronique niets te zeggen over de prestaties van Frankrijk bij het WK voetbal ja natuurlijk kwamen wij tot de tweede plaats met ook nog een karatetrap maar dat is de kift van de landen die nu allemaal in het begin zijn afgedroogd .

en Spanje was natuurlijk beter maar met die gefrustreerde engelse arbiter die op het einde zijn ogen in zijn zak had kwamen ze er wel maar toch verdiend gewonnen voor Spanje ook al hadden ze een twaalfde veldspeler in de vorm van de scheidsrechter en ha dhij in het begin wel een rode kaart aan Nederland mogen uitdelen maar dat was hij bij de tegenstander ook vergeten en hij trok te veel voor eendeel te recht maar zeker voor 1/3 volkomen on te recht .

Veel plezier het begin hier te regenen

Marianne & Christon

• 17 Juli 2010 - 06:55

Jeanet En Mike:

Hallo Vejuto,
    Mooi verslag zeg en fijn dat het goed gaat .Ik heb toen we thuis waren even alles terug gelezen gisteren maar was te moe om te reageren .We hadden een nacht niet geslapen..Knap hoor Tom om mee te doen petje, dat geld ook voor jullie hoor Jules en Vero haha. Als ik dit schrijf hebben jullie de zwaarste loop er op zitten en hoop, dat het goed is gegaan met nog een goede week te gaan. Onze vakantie was ook heel leuk hebben echt genoten met zijn allen. Nou zet hem op nog even en hoop snel weer wat te lezen van jullie. Heel veel succes met de lopen die nog zijn te gaan. Heel veel kussen van deze kant. Mike en Jeanet.

• 18 Juli 2010 - 15:19

Bert En Anny,:

het ging heel goed begrepen wij, maar al een week niets meer gehoord, dat betekent meestal minder goede berichten.
    We hopen dat jullie hem toch uitlopen!!!!
    Veel sucses verder bij alles wat jullie nog van plan waren.

• 18 Juli 2010 - 18:19

Claudia Rob En Lenn:

Hoi Jules, Vero en Tom,

Leuk jullie verslag, en foto's ben benieuwd naar de rest. Vero een open blaar knap hoor om dan nog door te lopen.

En Tom geniet je er nog van sportief hoor maar ik zie dat de tocht wel erg mooi is. Kom na de vakantie maar lekker een weekend bij ons uitrusten haha.

Nou succes en geniet van alle mooie dingen om jullie heen.

Groetjes Claudia