Van cacabelos tot Trabadelo - Reisverslag uit Trabadelo, Spanje van julesenvero - WaarBenJij.nu Van cacabelos tot Trabadelo - Reisverslag uit Trabadelo, Spanje van julesenvero - WaarBenJij.nu

Van cacabelos tot Trabadelo

Door: Tommy/Jules/Vero/Jeroen Prins

10 Juli 2010 | Spanje, Trabadelo

Het super hotel uit Cacabelos had ons een heel ontbijt voorbereid zo dat we konden picknicken. We gingen naar Villafranca del Bierzo (8,5 km)
Daar was een kerk van de 10de eeuwen en een kasteel dat werd door de Fransen gebouwd (Villa Franca). Ertussen zagen we vele wijngaarden die ook door Franse pelgrims (Cabernet franc) werden geplant.
De weg was moo: heuvels, rivieren, bossen, wel vermoeiend...
´s avonds stopten wij in een pensioen. Het zwembad in de tuin was erg aantrekkelijk.
Klerenwassen, zwemmen, boodschappen doen, koken, eten en naar bed.

Jules transporte dans son sac à dos un gran reserva que nous avons goûté dans une bodegas la journée précédente..
Dans sa gourde il a mis un vin de table tout à fait correct.
A Villa franca (Ville francaise du 10 ème siècle) nous visitons le château et l´église.
Plus loin nous nous arrêtons à Trabadelo. Petit jardin, appartement et piscine et cuisine. le gran reserva est délicieux. je soigne mes cloques, masse les jambes de Tom et les miennes et nous nous endormons...
Véro, Tommy, Jules